PENCUCI MUKA SELAMAT DAN BERKESAN | YOUTH LUMINOUS GEL CLEANSER

May 20, 2018

Assalammualaikum wbt.

Ramai yang ada masalah memcari pencuci muka yang sesuai kan.

Sama ada bahan bahan kandungannya yang tidak selamat, atau pun susah nak pilih sebab agak keliru dengan jenis kulit sendiri.

Saya sendiri sejenis yang mempunyai kulit sensitif, kadang berminyak kadang kering, kadang jerawat naik banyak. Sekarang pula nak lawan masalah kulit kusam dan jeragat.

Oh my aging!

Tapi, selepas daripada keluarnya skincare Shaklee terbaru iaitu YOUTH, masalah kulit seperti yang dinyatakan di atas rata rata semakin berkurangan, dan insyaAllah makin flawless lah kita menjelang raya.

Luminous Gel Cleanser merupakan pencuci muka berasaskan gel yang sangat sesuai untuk SEMUA jenis kulit.

Ye! SEMUA!

Bagaimana ia bertindak?



3 SEBAB PENCUCI MUKA YOUTH SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT


🍀 Bahan Bahan Botanikal Yang Sangat Berkesan Bertindak Dari Dalam

Bahan bahan yang terkandung dalam pencuci muka YOUTH adalah seperti Vital Repair, Muscadine Grape Ekstrak dan ekstrak Alga Hijau.

Bahan bahan ini membantu berikan kesan yang lebih baik pada kulit berbanding produk lain.

The power of botanikal effect!

🍀 Pencuci berbentuk gel sesuai untuk semua jenis kulit.

Ianya lembut, tidak mengelupaskan kulit dan lebih membersih berbanding bentuk foam.

Kulit jenis kering tak sesuai pencuci muka berbwntuk foam. Ia akan lebih mengeringkan. Saya sendiri pernah guna masa kulit jadi kering akibat masalah thyroid dulu.  Memang tak sesuai.

Kulit berminyak perlukan pencuci jenis gel, yang kawal minyak tapi tetap retain minyak semulajadi kulit. Tak buang semua.

Kulit kombinasi biasanya ada kombinasi seperti di ataskan. So pencuci muka jenis gel dapat atasi jenis kulit berbeza.

🍀 Bebas Bahan Kimia Berbahaya

Bagi kita yang ada kulit sensitif ni, kandungan bahan dalam sesuatu skincare perlu dititikberatkan.

Pencuci muka YOUTH bebas dari bahan kimia berbahaya sehingga 1500 jenis!

So ini berita gbira buat mereka yang particular bab kandungan skincare.

Lebih selamat, semulajadi dan sememangnya berkesan!


Luminous Gel Cleanser by YOUTH Membersih Lebih Dari Biasa


 Kebiasaan pencuci muka di pasaran, kita tahu hanya sekadar membersih. Lepas tu kena beli scrub, beli makeup remover lah untuk pastikan kulit betul betul bersih.

Pencuci muka YOUTH membersih dengan mendalam, tanpa mengelupaskan kulit, dan takde kesan pedih pedih tu.

Pencuci muka YOUTH

- melindungi dan memperbaiki sel kulit
- memberikan nutrisi pada kulit
- mengelakkan kerosakan kulit akibat daripada kehadiran radikal bebas.



TESTIMONI PENGGUNA LUMINOUS GEL CLEANSER






Disclaimer: gambar gambar di atas adalah gambar pengguna sebenar YOUTH. Hasil ada lah berbeza bagi setiap individu.


Dapatkan Kaunseling Dari Yang Pakar

💓Saya akan bantu untuk memgetahui cara pakai YOUTH sehingga berkesan.
💓Saya akan bantu anda untuk dapatkan hasil yang terbaik.
💓Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan step by step pembelian YOUTH


Nida,
891274









You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

beauty