6 NUTRISI LENGKAP UNTUK IBU HAMIL AMALKAN BAGI MENGELAKKAN PELBAGAI MASALAH KEHAMILAN BERLAKU

Image
Apabila disahkan hamil sama ada melalui ujian kendiri atau pemeriksaan doktor, perkara yang pasti akan berubah ialah pola pemakanan kita seharian.

Betul kan?

Saya percaya, setiap bakal ibu akan terus mengambil kira keperluan makanan untuk diri sendiri dan bayi dalam kandungan.

Teringat semasa hamil anak pertama, kami sangat gembira.

Apa taknya ia adalah kehamilan selepas keguguran, 6 bulan sebelumnya.

Seminggu sebelum ujian kehamilan dibuat saya dah ada instinct yang diri ini preggy (semua anak pun begitu).

Rindu lah masa masa bahagia tu. Hehe


MENGAPA IBU PERLU MENGUBAH POLA PEMAKANAN APABILA DISAHKAN HAMIL

Pola pemakanan ialah susunan makanan memgikut keperluan nutrisinya yang betul.

Secara ringkasnya, apabila disahkan hamil semua ibu pasti akan dapatkan makanan terbaik untuk perkembangan bayi.

Nutrisi yang mencukupi juga membantu janin membesar dengan sihat, dengan minimal risiko kesihtan yang perlu dilalui.

6 NUTRISI YANG PERLU DIAMALKAN OLEH IBU HAMIL BAGI MENGELAKKAN MASALAH SEMASA…

INFO WAJIB TAHU TENTANG ESP SHAKLEE: MINUMAN PROTEIN PALING LARIS DI PASARAN

Energyzing Soy Protein atau nama singkatannya yang lebih dikenali ialah ESP tidak asing lagi bagi kebanyakan orang. Dah tahu yang ini adalah jenama soya paling laris di pasaran, terkenal dengan efek-efek yang menyebabkan ramai teruja untuk memilikinya.

Ada apa sebenarnya dengan ESP ini? Sampai stok licin di branch, kadang orang sanggup bayar dahulu sebelum barang sampai. Alhamdulillah syukur ia banyak membantu ramai orang meningkatkan taraf kesihatan masing-masing.

Semua produk Shaklee melalui kajian yang teliti dengan para saintis terkemuka, selain daripada penyelidikan dengan pihak ketiga. Ini membuktikan bahawa Shaklee tidak menggunakan bahan terlarang.





Nida
0165842330
891274








Popular posts from this blog

TIPS MENANGANI BUASIR KETIKA HAMIL DARI BERULANG KEMBALI.

TUMBESARAN SI MANJA : KEPERLUAN PEMAKANAN ANAK KECIL

CARA MENGEKALKAN DAN MENINGKATKAN KOLAGEN DALAM TUBUH SEIRING USIA