Testimoni Omega

OMEGA GUARD : CINTA PERTAMA SHAKLEE KU

November 05, 2014

OMEGA GUARD : CINTA PERTAMA DENGAN SHAKLEE



Sempena bulan promo Omega ini, saya terpanggil untuk berkongsi kisah cinta saya dengan OMEGA GUARD. Walaupun saya sudah menjadi ahli seawal selepas bersalin namun, ketika menyusukan anak barulah saya terasa kepentingan Shaklee dalam hidup. 

Segalanya bermula ketika Iman Adrian berhenti menyusu dengan sendiri nya pada usia menginjak 7 bulan. Awal sangat kan? Ketika itu saya ada banyak pembacaan mengenai kepentingan susu ibu kepada bayi. Sampailah pada satu pernyataan di mana ia menyatakan susu ibu mengandungi lemak yang membantu dalam kesinambungan saraf saraf bayi dan anak, serta mampu meningkatkan imuniti kanak-kanak.

Perasaan saya sangat berkecamuk. Dari mana saya nak bagi semua itu, sedangkan anak saya tidak menyusu ibu. Saya salahkan diri sendiri, kerana kurang bersedia dan kurang ilmu dalam membesarkan anak. Maka, saya mula mencari info info berkaitan saraf. Sehinggalah, I came accross tentang kebaikan Omega Guard Shaklee. Salah satunya ialah baik untuk sambungan saraf dan kekuatan minda, serta berfungsi sebagai anti-inflamasi / keradangan

Pakar nutrisi menyarankan agar kanak kanak BOLEH mengambil suplemen hanya selepas berusia 1 tahun, bagi mereka yang menyusukan penuh dari ibunya. Memandangkan Iman Adrian tidak menyusu badan penuh lagi ketika itu, maka saya bertekad untuk memberikan Omega Guard kepadanya (ketika itu dia berusia 8 bulan). 


Berbekalkan doa dan tawakkal serta perasaan kuat untuk memastikan anak saya mempunyai kesihatan yang baik, saya nekad berikan Iman 1 biji Omega, mix dengan susu formulanya dalam 2 kali seminggu..

Alhamdulillah... setelah beberapa lama saya berikan Omega untuknya, dia berasnsur ansur menunjukkan perkembangan kesihatan yang baik, selera makan yang bertambah dan lebih teratur, kurang sembelit, aktif dan lebih cergas. Sebelum itu, dia kerap sakit, dan sekiranya sakit akan mengambil tempoh agak lama untuk sihat. Setelah amalkan Omega Guard ni, kalau sakit pun tidaklah perlu menunggu lama untuk sihat, malahan semasa sakit pun selera makan tetap ada dan dia masih cergas untuk bermain dan melakukan aktivitinya.

Kini, Iman sudah pun berusia 2 tahun 2 bulan. Saya bersyukur sangat kerana saya tidak silap memberikan suplemen yang terbaik untuk anak saya. Walaupun ketika ini, Iman agak kurang menggemari Omega sebab dah tau bau hanyir Omega tu, tapi saya tetap curi curi bagi dalam bubur dia sekali sekala. We need to try our best kan..

Ada beberapa point saya nak highlight sini. Walaupun saya bagi anak Omega pada usia 8 bulan, itu adalah atas tanggungjawab saya. Saya dah berikrar akan ambik full responsibility atas apa jua 
alahan atau keadaaan anak saya . 

Since then, saya tak pernah miss ambik Omega untuk family. Berbaloi untuk dapatkannya.

Sekiranya anda belum ada Omega di rumah, dan teringin untuk cuba Omega yang kaya DHA dan EPA, Omega Guard Shaklee adalah jawapan nya. 


Dapatkan Omega anda sekarang!! Pada harga berbaloi baloi.

KLIK UNTUK PEMBELIAN 


Atau anda boleh hubungi saya terus untuk sebarang pertanyaan di, saya sedia membantu anda;

FB : Nida Syam
0165842330 
(sms/wassap/wechat)


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE

Like us on Facebook

beauty